Download Good Mp3 Music
Login: Password:
   Browse by Artist: # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
   Our stats: Artists: 185157 (+25) | Albums: 692122 (+71) | Tracks: 7515823 (+731)

Teenage Head mp3 download (37 tracks)

Text Of The Day

Search by artist, album or song!
Find
We recommend it!


Album: Teenage Head with Marky Ramone mp3 download

Year: 2008
Artist: Teenage Head
Quality: High
Rating: StarStarStar

Teenage Head - Teenage Head with Marky Ramone album


Track listing:


No. Title Size
1. Teenage Head - Top Down.mp3 4.21 Mb download
2. Teenage Head - Let's Shake.mp3 6.36 Mb download
3. Teenage Head - You're Tearin' Me Apart.mp3 5.63 Mb download
4. Teenage Head - Picture My Face.mp3 6.56 Mb download
5. Teenage Head - Some Kinda Fun.mp3 5.39 Mb download
6. Teenage Head - Lucy Potato.mp3 7.55 Mb download
7. Teenage Head - You're The One I'm Crazy For.mp3 3.30 Mb download
8. Teenage Head - Ain't Got No Sense.mp3 9.78 Mb download
9. Teenage Head - Little Boxes.mp3 7.10 Mb download
10. Teenage Head - Teenage Beer Drinkin' Party.mp3 7.35 Mb download
11. Teenage Head - First Time.mp3 6.05 Mb download
12. Teenage Head - Full-Time Fool.mp3 5.57 Mb download





Album: Drivin' Wild Cd1 mp3 download

Year: 0
Artist: Teenage Head
Quality: High
Rating: StarStar

Teenage Head - Drivin' Wild Cd1 album


Track listing:


No. Title Size
1. Teenage Head - Drivin' Wild.mp3 4.61 Mb download
2. Teenage Head - Let's Go To Hawaii.mp3 2.94 Mb download
3. Teenage Head - Brand New Cadillac.mp3 3.17 Mb download
4. Teenage Head - Some Kinda Fun.mp3 3.19 Mb download
5. Teenage Head - Picture My Face.mp3 3.46 Mb download
6. Teenage Head - Infected.mp3 6.46 Mb download
7. Teenage Head - Kissin' The Carpet.mp3 5.61 Mb download
8. Teenage Head - Disgusteen.mp3 4.90 Mb download
9. Teenage Head - Let It Show.mp3 3.18 Mb download
10. Teenage Head - Take It.mp3 4.63 Mb download
11. Teenage Head - Let's Shake.mp3 3.56 Mb download
12. Teenage Head - Lucy Potato.mp3 4.15 Mb download



We Recommend: Muse mp3 (14 albums)!


Album: Drivin' Wild Cd2 mp3 download

Year: 0
Artist: Teenage Head
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Teenage Head - Drivin' Wild Cd2 album


Track listing:


No. Title Size
1. Teenage Head - Top Down.mp3 2.34 Mb download
2. Teenage Head - Teenage Beer Drinking Party.mp3 4.24 Mb download
3. Teenage Head - Sheila Scarf.mp3 4.60 Mb download
4. Teenage Head - Somethin' Else.mp3 3.19 Mb download
5. Teenage Head - Something On My Mind.mp3 4.27 Mb download
6. Teenage Head - Tearin Me Apart.mp3 3.15 Mb download
7. Teenage Head - Shag Shack.mp3 4.78 Mb download
8. Teenage Head - Little Boxes.mp3 4.31 Mb download
9. Teenage Head - Tornado.mp3 3.49 Mb download
10. Teenage Head - Those Things You Do.mp3 3.65 Mb download
11. Teenage Head - Total Love.mp3 5.55 Mb download
12. Teenage Head - Wild One.mp3 2.57 Mb download









Artist: Lady GaGa
Song: Telephone



Hello, hello baby you called?
I can't hear a thing
I have got no service
In the club, you see, see
Wha-Wha-What did you say,
Oh, you're breaking up on me
Sorry, I cannot hear you
I'm kinda busy.

K-kinda busy
K-kinda busy
Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

Just a second,
It's my favorite song they're gonna play
And I cannot text you with
A drink in my hand, eh
You should've made some plans with me,
You knew that I was free.
And now you won't stop calling me;
I'm kinda busy.

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin', stop callin',
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
I'm busy!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

You can call all you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!
Cuz I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

Call when you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!
Cuz I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

Beyonce:

Boy, the way you blowin' up my phone
Won't make me leave no faster.
Put my coat no faster,
Leave my girls no faster.
I shoulda left my phone at home,
'Cause this is a disaster!
Callin' like a collector -
Sorry, I cannot answer!

Not that I don't like you,
I'm just at a party.
And I am sick and tired
Of my phone r-ringing.

Beyonce:

Sometimes I feel like
I live in Grand Central Station.
Tonight I'm not takin' no calls,
'Cause I'll be dancin'.

'Cause I'll be dancin'
'Cause I'll be dancin'
Tonight I'm not takin' no calls, 'cause I'll be dancin'!

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin', stop callin',
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin', stop callin',
I don't wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
I'm busy!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh
Stop telephonin' me!
Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

Can call all you want,
But there's no one home,
You're not gonna reach my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

Call when you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

My telephone!
M-m-my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!

My telephone!
M-m-my telephone!
'Cause I'm out in the club,
And I'm sippin' that bubb,
And you're not gonna reach my telephone!


Music @ Wikipedia
MP3 @ Wikipedia



- Copyright © 2000-2010 Download Mp3 Music llc.